مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. 1

    زهره اسكندري

    درودها
    جناب دكتر سر گلزايي بسيار از مطالب ارزنده ي جنابعالي كه نتيجه ي سال ها مطالعه و تحقيق و تدريس است ، بهره برده ام . تمام مطالب و فايل هاي جلسات را مي خوانم و با گوش جان مي شنوم . من يك معلم هستم و اميدوارم كه بتوانم در درجه ي نخست مطالب را در زندگي خود و سپس در تعامل با دانش آموزانم به كار بندم تا شايد بتوانم گره اي بگشايم .
    امروز تك تك ما بيش از هر زمان گرفتار جهل و ناآگاهي در همه ي زمينه ها ي فردي ، اجتماعي و … هستيم و تنها خردورزي و آگاهي در سايه ي علم و عقل و واقعيت راهگشاست تا شايد بتوانيم از جهلي كه بر پيكره ي ما مردمان سال ها تنيده و عجين شده است از خرافات و تاريكي رهايي يابيم .
    در اين عصر تاريك و پر اختناق در همه ي زمينه هاي فردي و اجتماعي و …. شما مثل نوري هستيد كه اميد شده ايد و با بيان ظريف ، دقيق و گاه طنزآميزتان بسيار مي آموزانيد .
    مناسفانه هنوز نتوانسته ام از كلاس هاي حضوري جنابعالي با وجود مسافت اندك بهره ببرم كه قطعا لطفي ديگر است كه تازه با شما آشنا شده ام .شايد حدود سه ماه آنهم بسيار اتفاقي از گشت و گذار در كانال تلگرامي مولوي و عرفان فكر مي كنم .
    باري … وظيفه ي خودم دانستم از شما تشكر ويژه كنم و بگويم قدردان زحمات شما هستم و برايتان سلامتي و طول عمر دعا كنم كه وجود شما هزاران بيش مي ارزد.
    سپاس گزارم
    زهره اسكندري

  2. 2
    Sadegh Gorkani

    Sadegh Gorkani

    سلام و درود
    لطف میکنید Add و عدم تمرکز را بیشتر شرح دهید و آیا این نوع بیماری به گونه دیگر هم بروز میکند ؟

ارسال یک نظر

کليه حقوق وبگاه دکتر محمدرضا سرگلزایی بر اساس مجوز کرییتیو کامنز (اختیار-غیرتجاری 4.0 بین‌المللی (CC BY-NC 4.0)) منتشر می‌شود. طراحی، اجرا و پشتیبانی توسط  آژانس دیجیتال مارکتینگ لوبیا